wtorek, 10 listopada 2015

Nowa odżywka w piance Pantene!

Cześć, 

Od ponad miesiąca testuje cudo, które przesłano mi ze strony EVERYDAYME.pl. A jest to zestaw rewolucyjnych odżywek do włosów w PIANCE! W życiu nie pomyślałabym, że można z taką łatwością nakładać odżywkę bez obawy, że moje cienkie włosy będą ciężkie i bez blasku. 
Na początku ciężko było mi się przyzwyczaić do jej konsystencji. Pianka łatwo się rozprowadza i po spłukaniu pozostawia włosy miękkie.

 Są 4 warianty do wyboru:

  •  Pantene Intensywna Regeneracja do włosów zniszczonych 
  •  Pantene Większa Objętość do włosów matowych i pozbawionych objętości 
  • Pantene Aqua Light do włosów przetłuszczających się  
  •  Pantene Lśniący Kolor do włosów farbowanych 


Zestaw zawierał: wszystkie 4 warianty odżywek 180 ml, szampon Pantene Intensywna Regeneracja(400ml), 10 odżywek Intensywna Regeneracja 50ml do rozdania znajomym, ulotki o produkcie, kupony zniżkowe 30% na zakup odżywki w drogerii Rossmann oraz przewodnik po projekcie i dzienniczek z ankietami.




Każdą odżywkę testowałam ponad tydzień. Nie obciążały mi włosów, nie powodowały żadnych problemów. Ale jedna jest moim faworytem i zagości na długo w mojej codziennej pielęgnacji włosów. 
Moje włosy mają większą objętość niż po innych odżywkach. Podnoszą się u nasady bez użycia pianek modelujących czy lakierów. Mój ULUBIENIEC!!! 


PS. Jeżeli macie ochotę przetestować produkty P&G odsyłam Was na stronę www.everydayme.pl zakładka Grono Ambasadorów. Kilka kliknięć i gotowe!

Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz